|
Sef serviciu: |
Liliana Draghici |
Adresa: |
str. Dorobantilor nr.4 |
Telefon: |
+40 268 474440 int. 230 |
Fax: |
+40 268 410540 |
Mobil: |
|
Email: |
resurse.umane@dfbv.ro |
Descriere activitate:
emite note interne pentru eficientizarea activitatii institutiei
emite decizii ale Directorului
intocmeste pontajul lunar in vederea stabilirii drepturilor salariale lunare
urmareste si tine evidenta orelor efectuate si a orelor suplimentare ale salariatilor
tine evidenta declaratiilor de avere si de interese si respecta procedura legala
tine evidenta si inregistreaza toate modificarile in registrul de evidenta al salariatilor
intocmeste dosarul profesional al fiecarui angajat conform procedurilor legale
elaboreaza proiecte de hotarare si expunere de motive in vederea aprobarii organigramei si a statului de functii prin Hotarare a Consiliului Local;
asigura completarea la zi si gestionarea carnetelor de munca ale salariatilor din institutie;
intocmeste lucrarile pentru numirea în functii publice, încetarea raporturilor de serviciu, încadrarea, promovarea, transferarea, detasarea, schimbarea locului de munca si desfacerea contractelor de munca, pentru personalul din institutie;
asigura participarea la cursurile de perfectionare profesionala a personalului;
elaboreaza Regulamentul de Ordine Interioara al Directiei Fiscale Brasov si intocmeste acte aditionale atunci cand apar modificari;
asigura indeplinirea legalitatii de numire, revocare, destituire din functie a personalului salariat;
elaboreaza actele in vederea organizarii concursurilor pentru posturile vacante prevazute si aprobate in statul de functii, propune promovarea si avansarea personalului care indeplineste cerintele prevazute de lege;
asigura gestionarea fiselor de post si a fiselor/rapoartelor de evaluare pentru personalul institutiei.
tine evidenta si calculeaza concediile medicale, concediile fara plata si concediile de odihna si urmareste pentru fiecare persoana incadrarea in termenele stabilite de lege;
anual întocmeste lucrarile privind numarul maxim de titulari pentru fiecare clasa, în raport cu efectivul total al functionarilor publici din cadrul institutiei si le prezinta pentru aprobare;
asigura planificarea si efectuarea concediilor de odihna pentru institutie;
elibereaza adeverinte, copii ale carnetelor de munca, alte acte de la dosarul de personal, in baza solicitarii scrise ale salariatilor ;
rezolvă in termenul prevazut de lege cererile venite din partea salariatilor şi le tratează nediscriminatoriu.
asigura întocmirea si eliberarea legitimatiilor de serviciu si de control pentru personalul din institutie;
intocmeste rapoarte catre Agentia Nationala a Functionarilor Publici, Ministerul Finantelor Publice, Primarie, Inspectoratul Teritorial de Munca Brasov.
asigura primirea, inregistrarea si expedierea documentelor din cadrul compartimentului, precum si respectarea prevederilor legale privind circuitul documentelor speciale;
colaboreaza cu serviciile din cadrul institutiei implicate in vederea elaborarii unor lucrari;
asigura constituirea unei baze de date referitoare la functiile publice si functionarii publici din institutie;
intocmeste si actualizeaza registrul electronic al salariatilor, pentru personalul contractual;
convoaca Comisia de Disciplina ori de cate ori exista sesizari de competenta acestei comisii ;
gestioneaza fisele postului pentru fiecare angajat al institutiei.
| |
|
|

|
Contact
Municipiul Brasov
Directia Fiscala Brasov
Adresa :
Str.Dorobantilor nr. 4
Telefon :
0268.474440
Fax :
0268 – 410540
E-mail :
dirfiscala@dfbv.ro
CF :
14929823
Pentru depunerea copiilor actelor de identitate se poate utiliza urmatoarea adresa de e-mail: ci@dfbv.ro
|